مرا اینگونه بشناس و باور کن...

مرا اینگونه بشناس و باور کن...

 

لطفا" با دقت بخون... (پست ثابت)

من می‌‌توانم خوب، بد، خائن، وفادار، فرشته‌خو یا شیطان‌صفت باشم
من می توانم تو را دوست داشته یا ازتو متنفر باشم،
من می‌توانم سکوت کنم، نادان و یا دانا باشم،
چرا که من یک انسانم، و این‌ها صفات انسانى است
 تو هم به یاد داشته باش:
من نباید چیزى باشم که تو می‌خواهى، من را خودم از خودم ساخته‌ام،
تو را دیگرى باید برایت بسازد و
تو هم به یاد داشته باش
منى که من از خود ساخته‌ام، آمال من است،
تویى که تو از من می سازى آرزوهایت و یا کمبودهایت هستند.
لیاقت انسان‌ها کیفیت زندگى را تعیین می‌کند نه آرزوهایشان
و من متعهد نیستم که چیزى باشم که تو می‌خواهى
و تو هم می‌توانى انتخاب کنى که من را می‌خواهى یا نه
ولى نمی‌توانى انتخاب کنى که از من چه می‌خواهى.
می‌توانى دوستم داشته باشى همین گونه که هستم، و من هم.
می‌توانى از من متنفر باشى بى‌هیچ دلیلى و من هم،
چرا که ما هر دو انسانیم.
این جهان مملو از انسان‌هاست،
پس این جهان می‌تواند هر لحظه مالک احساسى جدید باشد.
تو نمی‌توانى برایم به قضاوت بنشینى و حکمی صادر کنی و من هم،
قضاوت و صدور حکم بر عهده نیروى ماورایى خداوندگار است.
دوستانم مرا همین گونه پیدا می کنند و می‌ستایند،
حسودان از من متنفرند ولى باز می‌ستایند،
دشمنانم کمر به نابودیم بسته‌اند و همچنان می‌ستایندم،
چرا که من اگر قابل ستایش نباشم نه دوستى خواهم داشت،
نه حسودى و نه دشمنى و نه حتی رقیبى،
من قابل ستایشم، و تو هم.
یادت باشد اگر چشمت به این دست نوشته افتاد
به خاطر بیاورى که آن‌هایى که هر روز می‌بینى و مراوده می‌کنى
همه انسان هستند و داراى خصوصیات یک انسان، با نقابى متفاوت،
اما همگى جایزالخطا.
نامت را انسانى باهوش بگذار اگر انسان‌ها را از پشت نقاب‌هاى متفاوتشان شناختى،  و یادت باشد که کارى نه چندان راحت است...
(مهاتما گاندی)
 


نظرات شما عزیزان:

farahnaaaaaaaaaaaaz
ساعت14:48---10 ارديبهشت 1392
ممنون که میای
وممنون تر که کامنت میزنی عزیزم.


جواب یه حرفایی فقط یه ”نفس عمیـــــــــــــقه”…!
خوب بهش فک کنی میرسی به حرفم!


akhmo dole
ساعت19:00---30 اسفند 1391
این مهاتما هم چیزا میگفته ها ..خداخیرش بده

mehdy
ساعت21:22---29 بهمن 1391
دنبال یک کلمه می گردم...
یک کلمه ی خاموش مانند یک بوسه ....
که جمع کند همه ی کلمات را...
روی لب های تو.....


نوید
ساعت0:38---15 بهمن 1391
مطالبت فوق العاده زیبا بود-موفق باشی

پرنسس
ساعت12:48---8 دی 1391
سلام...
واقعا عالی گفته!
به احترامش سکوت.....................


عرفان
ساعت5:55---6 دی 1391
ويرگول هم نشديم هرکي بهمون رسيد مکث کنه! - موبايل هم نشديم روزي هزار بارنگامون کنن - قره قروتم نشديم دهن همه روآب بندازيم - پايان نامه هم نشديم ازمون دفاع کنن - آهنگ هم نشديم 2نفربهمون گوش بدن - مانيتورهم نشديم ازمون چشم برندارن ...

Oldlove
ساعت17:57---22 آبان 1391
مُهم نيست .. کِه تـو بآ مـَن چـِه ميکُنـي ..
بيا ببيــن .. بـَراي تـو ... مـَن بآ خـودم چـِه ميکُنـم . .



samane
ساعت0:02---8 آبان 1391
nice

ساناز
ساعت18:52---3 آبان 1391
اهـل پـنـهـان کـاری نـیـسـتـــم ..!

اعـتـرافــ مـی کـنـــم : ..

زمـــــــانــــــی دل یـــکــی را ســوزانـــده ام !!

حــالا ..

یـــــکـــــی..

یـــــکــــــی ..

یـــــــــکــــــی ..

دلــــم را مــی ســوزانـــنـــــد !!


آینه ی نابینا
ساعت10:23---10 مهر 1391
چیزی در درونم مرا وا می دارد رنج خود را با صدای بلند فریاد کنم. من نیک دانسته ام که چه باید بکنم. آنچه در درونم هست و هرگز فریبم نمی دهد اکنون به من می گوید باید در مقابل تمام دنیا بایستی حتی اگر تنها بمانی. باید چشم در چشم تمام دنیا بدوزی حتی اگر دنیا با چشمان خون گرفته به تو بنگرد. ترس به دل راه نده. به سخن آن موجود کوچکی که در قلبت خانه دارد اطمینان کن که می گوید: “دوستان همسر و همه چیز و همه کس را رها کن و فقط به آنچه برایش زیسته ای و به خاطرش باید بمیری شهادت بده”). ماهاتما

فاطمه
ساعت17:44---10 شهريور 1391
به آتش نگاهش
اعتماد نکن !
لمس نکن !
به جهتی بگریز که بادها خالی از عطر اویند،
به سرزمینی بی رنگ !
بی بو و ساکت
آری،
بگریز و پشت ابدیت مرگ پنهان شو !
اگر خواستار جاودانگی عشقی
سلام،..
خیلی جملات خوبی داری،با تبادل موافقی؟


tiger
ساعت2:43---8 شهريور 1391
سلام دوست من وبت خیلی قشنگه واقعا قشنگه منم لینکت کردم بازم به من سر بزن

Mohsen
ساعت16:07---3 شهريور 1391
حضور ما معماييست.
اما يادمان باشد تا هستيم، به يادهم باشيم... موقع رفتن فرياها صدايي ندارند!
مطالبتون بسيار بسيار زيبا بودن. منم شمارو با افتخار لينك كردم. بازم ميام فعلا باي.


elahe
ساعت17:03---26 مرداد 1391
سر زده به افکارم سرک ميکشى
و خيانتت را در ذهنم به چالش ميکشى
ولى من تو را با تلخيت ميل ميکنم
اما نه اکنون که روزه دارم
تلخيه خاطراتت باشد براى افطارم...


الهه
ساعت23:29---24 مرداد 1391
خدايـــــــــــا ،
دخـلـم با خـــرجـم نميـــخــواند ،
کـــم آورده ام ،
صـــبري کـــه داده بـــودي تــمــام شـــد ،
ولـــي دردم همـــچـــنان باقيــــــست !!!
بدهکـــــــــار قلــــــبم شـــده ام ،
ميــــــدانم شـــرمنــــــده ام نميــــــکنـــي؛
باز هــــــم صـــبـــــــر ميــــــخـــواهــــــم...


آسمون آبی
ساعت20:30---14 مرداد 1391
سلام

به راه پای خسته ات دیدگانم را می سایم تا انعکاس زلال قدمهایت را جاودانه کنم ، سبز باشی عزیزترین .
لحظه هات آسمونی


باران
ساعت16:45---13 مرداد 1391
سلام دوست خوبم ممنون از لطفت من هم شما رو لینک کردم.

الي
ساعت13:34---13 مرداد 1391
عالي بوددداجي

کاش یکم بارون بگیره
ساعت20:15---8 مرداد 1391
روزگــــآر عجيبي شــــــده...



حتي وقتيــ ميخـــنديـــم



منظـــورمـــان چيـــزه ديگـــريست...!!!!!


کاش یکم بارون بگیره
ساعت10:26---4 مرداد 1391
گاهی،
دلم می گیرد از واژه ها،
که تا دیروز با عشق می امدند و
امروز ...برای امدن ،
ناز می کنند


کاش یکم بارون بگیره
ساعت22:08---3 مرداد 1391

بچه ها شوخی شوخی به گنجشکها سنگ می زنند…. و گنجشکها جدی جدی می میرند. آدمها شوخی شوخی زخم می زنند …. و قلبها جدی جدی می شکنند. آذمها شوخی شوخی لبخند می زنند…. و دلها جدی جدی عاشق می شوند


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

[ جمعه 30 تير 1398برچسب:, ] [ 19:49 ] [ تنهاصبور ] [ ]